سبک زندگیهمه مطالب

روش های کاهش چربی بدن و قوی سازی عضلات شکم

آیا شما هم تمایل دارید که عضلات شکم خود را به طور آشکار مشاهده کنید؟به این دلیل شما باید بطور کامل درصد چربی‌ بدن خود را کاهش دهید. هدف ما از کاهش چربی بدن بدن ۱۰ % می‌باشد. اینبار به کمک آموزک روش های کاهش چربی بدن و قوی سازی عضلات شکم را به شما معرفی می کنیم.

کاهش چربی 10 درصدی بدن با استفاده از روش های طبیعی

How to loose extra weight with natural ways

در مورد داشتن درصد چربی‌ بدن تک رقمی‌ دیگر فکر نکنید زیرا شما با رسیدن به درصد چربی‌ ۱۰% به بدنی کاملا تفکیک شده خواهید رسید.البته افرادی نیز وجود دارند که دارای درصد چربی‌ ۸%، ۶% یا حتی ۴% هم هستند ولی‌ در واقع تعداد این افراد بسیار کم است و در واقع نیازی هم نمی‌باشد که شما تا این حد درصد چربی‌ بدن خود را کاهش دهید.

استفاده دوره ای‌ از کربوهیدرات ها برای کاهش چربی بدن

ولین چیزی که باید در مورد آن بحث کنیم بحث تغذیه می‌باشد.همانطور که میدانید شکم در آشپزخانه ساخته میشود.تغذیه یکی‌ از عوامل کلیدی برای رسیدن به بدنی تفکیک شده تر می‌باشد.برای رسیدن به بدنی کاملا تفکیک شده شما می‌بایست دارای عادات غذایی کاملا صحیح باشید و نظم در برنامه غذایی را کاملا رعایت کنید و هنگامی که بدن شما واقعا نیاز به ایجاد تغییرات در رژیم غذایی پیدا کرد شما باید آن را بشناسید و به موقع تغییرات لازم را ایجاد کنید.
استفاده دوره ای‌ از کربوهیدرات‌ها اگرچه روشی‌ به نسبت قدیمی‌ می‌باشد ولی‌ همچنان در بحث چربی‌ سوزی کاملا موثر و کارامد می‌باشد.به طور کل استفاده دوره ای‌ از کربوهیدرات‌ها شامل محدود کردن مصرف کربوهیدرات به مدت چند روز می‌باشد و هنگامی که بدن شروع به کاهش سرعت متابولیسم کرد باید یک یا دو روز مصرف کربوهیدرات دوباره افزایش یابد.

این مطلب رو هم بخونید  آموزش قرار دادن فیلم در IGTV اینستاگرام و روش های دانلود فیلم از تلویزیون اینستا

استفاده دوره ای‌ از کربوهیدرات ها برای کاهش چربی بدن

با استفاده از این روش بدن شما در مدت زمان محدودی کالری کمی‌ دریافت می‌کند که این امر باعث میشود که برای تامین انرژی خود سراغ چربی‌‌ها برود و بدن شروع به چربی‌ سوزی می‌کند حتی هنگام استراحت کردن.سایت ادکوان .هنگامی که بدن پی‌ ببرد با کمبود انرژی و کالری مواجه شده است برای حفظ انرژی مورد نیاز خود سعی‌ می‌کند سرعت متابولیسم را کاهش دهد در این هنگام است که شما باید دوباره مصرف کربوهیدرات خود را افزایش داده تا بدن دوباره بتواند فرایند چربی‌ سوزی را با سرعت مناسب انجام دهد.

اهمیت تمرینات در کاهش چربی بدن چیست؟

آیا از هر لحظه از تمرینات خود بیشترین استفاده را می‌کنید؟میزان زمان استراحت میان ‌ست‌ها چگونه می‌باشد؟آیا تمرینات شما به گونه ای‌ هست که بتواند مقداری بیشتر کالری بسوزاند و برای مدت بیشتری متابولیسم شما را افزایش دهد؟
تمرینات همانند جرقه ای‌ می‌باشد که باعث افزایش سوخت و ساز بدن می‌باشد.بدون داشتن یک برنامه تمرینی مناسب و کارامد در واقع نتیجه تمرینات شما چیزی جز از دست دادن عضلات نخواهد بود.تمرینات مناسب باعث حفظ ماهیچه‌های شما در زمان چربی‌ سوزی میشود و در واقع حفظ عضلات شما را در برابر تجزیه شدن بیمه‌ می‌کند.

اهمیت تمرینات در کاهش چربی بدن چیست؟

  • سعی‌ کنید میزان تمرین دادن هر عضله‌ را بیشتر کنید برای مثال هر عضله‌ را دو بار در هفته تمرین دهید.با این کار بدن شما عادت می‌کند که با سرعت بیشتری ریکاوری کند و چربی‌ سوزی بیشتری نیز انجام میدهد.
  • به زمان استراحت میان ‌ست‌ها دقت ویژه ای‌ داشته باشید.هیچ چیز بیشتر از تنظیم صحیح زمان استراحت میا‌‌ن ‌ست‌ها نمی‌تواند در جهت رسیدن به اهدفتان به شما کمک کند.برای شروع میتوانید برای حرکات سنگین نظیر اسکات و ددلیفت ۲ دقیقه و برای دیگر حرکات یک دقیقه استراحت داشته باشید.
  • اگر که قصد دارید عضلات خود را در طول هفته بیشتر تمرین دهید پس حجم تمرینات را متعادل کنید.۱۲ ‌ست برای عضلاتی نظیر سینه، پشت و جلو پا و ۹ ‌ست برای عضلات کوچکتر مناسب می‌باشد و اگر دچار کم خونی هستید مطلب درمان کم خونی با استفاده از خوراکی های خون ساز در آموزک را بخوانید.
این مطلب رو هم بخونید  آموزش دیلیت اکانت موبوگرام ، تلگرام، تلپال و تلگرام X

تاثیر ریکاوری مناسب کاهش چربی بدن و قوی سازی عضلات شکم

در آخر تعیین کننده اصلی‌ حفظ عضلات و چربی سوزی شما عملی نیست جز ریکاوری صحیح.منظور از ریکاوری خواب و استراحت کافی‌ و کنترل استرس می‌باشد.استراحت به میزان کافی‌ برای شما بسیار حیاتی می‌باشد و نتیجه دادن تمام زحمات شما در باشگاه و آشپزخانه همگی‌ بستگی به استراحت مناسب دارد. در طول خواب هورمون‌های مهمی‌ نظیر هورمون رشد ترشح میشود که باعث ترمیم عضلات و متعادل کردن فعالیت‌های درون بدن میشود.

یکی‌ دیگر از عوامل بسیار مهم در راه موفقیت کنترل کردن استرس می‌باشد.سایت ادکوان. گرچه با شرایط زندگی‌ امروزی خلاص شدن از استرس به طور ۱۰۰% امکان پذیر نیست اما شما باید میزان آن را به کمترین حد خود کاهش دهید.استراحت مناسب و کاهش میزان استرس باعث میشود تا شما یک موفقیت پیوسته و دائمی را تجربه کنید و به اهداف خود برسید.

تاثیر ریکاوری مناسب کاهش چربی بدن و قوی سازی عضلات شکم

پس از بررسی راه های کاهش چربی مضر بدن پیشنهاد می کنیم مطلب راه های درمان گرفتگی کمر و دردهای ماهیچه های کمری در آموزک را از دست ندهید.

نظر و پیشنهاد خود را با ما به اشتراک بگذارید

به نظر شما بهترین برنامه پیشنهادی برای چربی سوزی چیست؟ تجربه خود از ورزش، چربی سوزی و روزهای پر مصرفی کربوهیدرات ها را با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن