همه مطالب

روش های ورود به اکسپولر اینستاگرام

آموزش ورود به اکسپلور اینستاگرام

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید به صفحه اکسپولر اینستاگرام راه پیدا کنید؟ ما شما را راهنمایی میکنیم.

قیمت تولید محتوا اینستاگرامی

صفحه Instagram Explore و استوری در اکسپلور یا پست در اکسپلور اینستا ، یک ویژگی فوق العاده قدرتمند برای برندها است، این برنامه برای کمک به نمایه ها و مشاغل برای جذب تعامل بیشتر طراحی شده است، که با تلاش کمی در اینستاگرام در معرض نمایش قرار میگیرند.

اینستاگرام اخیرا از صفحه اکسپلور جدید خود رونمایی کرده، اضافه شدن کانال های موضوعی جدید، فروشگاه ، استوری، و فضای اختصاصی برا IGTV از ویژگی های این صفحه جدید می باشد.تنظیمات اکسپلورر اینستاگرام

در اینجا همه مواردی که باید درباره به روزرسانی های جدید بدانید وجود دارد ، از جمله نحوه به نمایش گذاشتن تجارت خود در صفحه Instagram Explore:


ثبت نام آسان در اکسپلور اینستاگرام و الگوریتم جدید:

اینستاگرام تمام تلاش خود رو به کار برده تا صفحه اکسپولر را برای هر کاربری شخصی کند.

زمانی که شما صفحه explore

خود را باز میکنید کاملا با صفحه صمیمی ترین دوستتان متفاوت خواهد بود. زیرا این صفحه به طور خاص برای کمک کردن به شما در یافتن محتوای خاصی که  از آن لذت ببرید طراحی شده است، این بر اساس آنچه شما قبلا لایک یا فالو کرده اید امکان پذیر شده است.

الگوریتم اینستاگرام به طور مداوم از رفتارهای شما در برنامه تبعیت میکند، به طور مثال شما چه پست هایی رو لایک میکنید، زیر کدوم پستها کامنت میگذارید یا چه استوری و IGTV هایی رو دنبال میکنید.

از این اطلاعات برای ایجاد یک صفحه ایکسپلور اینستا با تعداد زیادی پیشنهاد از محتوای مشابهی که ممکن است دوست داشته باشید استفاده می کند که قبلاً آنها را دنبال نمی کردید.

در اینجا جزئیات بیشتری در مورد ویژگی های جدید صفحه اکسپلور یا جستجو اینستاگرام آورده شده است که برای برند ها و مشاغل مناسب است:

  1. استوری های اینستاگرام در صفحه اکسپولر
    درست مانند این که صفحه Instagram Explore چگونه پست هایی را براساس موضوعات مورد علاقه شما توصیه می کند ، اکنون این صفحه نیز همچنین توصیه های شخصی شده را برای استوری ها به نمایش می گذارد!
    اکنون میتوانید استوری هایی که پیج مربوط به انهارا هنوز فالو نکرده اید را باز کرده و بررسی کنید. این استوری ها احتمالا شبیه به استوری هایی می باشند که پیج آنهارو فالو کرده اید یا مرتبا با آنها درگیر هستید.
    برای برندها و شرکت ها ، این فرصتی بزرگ برای دیده شدن توسط مخاطبان جدید فراهم می کند، دیگر فقط فالورای شما نیستند که استوری ها را تماشا میکنند، هر کسی می تواند از طریق صفحه سرچ اینستاگرام استوری های شما را ببیند و با آنها درگیر شود.
    به علاوه! ما نکات بسیار خوبی داریم که به شما کمک می کند استوری های اینستاگرام شما کمی بعد در صفحه جستجوی خودکار ظاهر شوند.
  2. کانالهای موضوعی جدید در صفحه سرچ اینستا
    اوایل سال جاری ، اینستاگرام کانال های موضوعی را در Explore راه اندازی کرد تا هدف جدیدی برای کشف موضاعاتی حول آنچه کاربران به آن علاقه دارند، ارائه دهد.
    چگونه اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم
    بیش از 200 میلیون نفر هر روز برای کشف ایده های جدید و یافتن سرگمی و کسبو کار از صفحه کاوش اینستاگرام بازدید می کنند ، بنابراین منطقی است که اینستاگرام راهی برای سازماندهی همه این پست ها ایجاد کرده است!
    وقتی صفحه اکسپلور اینستاگرام را باز می کنید ، یک لیست در بالا با کانال های شخصی شده مشاهده می کنید.
    با نگاه کردن به صفحه سرچ که لیستی گسترده تر از علاقه مندی های شما را به نمایش گذاشته است، همچنین اینستاگرام کانال هایی را در موضوعاتی که ممکن است دوست داشته باشید مانند هنر ، ورزش ، زیبایی یا مد را برای شما لیست بندی کرده است.
    بعلاوه ، لیستی از هشتگها نیز وجود دارد که ممکن است برای شما جالب باشد تا روشهای بیشتری برای کشف علایق خود به شما ارائه دهند.
    اگر شما یک برند تجاری هستید و به می خواهید  در صفحه اکسپولر قرار بگیرید ، مهمترین نکته این است که روی موضوعات خاص مرتبط با کارتون تمرکز کنید و از هشتگ برای دسته بندی موضوعات خود استفاده کنید.
  3. ویدئوهای IGTV در صفحه جستجو
    اکنون ، IGTV بخش اختصاصی خود را در صفحه سرچ دارد ، که یک خبر عالی برای سازندگان ویدئوها و برندهای تجاری است!اموزش افزایش فالوور
    با ضربه زدن روی “IGTV” آخرین بروز رسانی صفحه سرچ برای “IGTV” را مشاهده خواهید کرد، جایی که میتوانید یک ویدوئی خاص از طرف سازندگان را که پیشنهاد شده را دنبال کنید یا ممکن است در آینده آنها رو فالو کنید.
    این یک راه عالی دیگر برای اینستاگرام است که به راندن محتوای ویدئو بر روی پلتفرم کمک می‌کند.
  4. کانال خرید در صفحه جستجو اینستاگرام
    اینستاگرام برای تقویت خرید مردم در این پلتفرم اقدامی نیرومند انجام می دهد که خبر خوبی برای برندها و مشاغل است!
    کانال خرید جدید در صفحه جستجوی اینستاگرام رونمایی شده که فضای اختصاصی برای خرید کابران از برندهایی که دنبال میکنند و همچنین برندهایی که هنوز کشف نکرده اند فراهم آورد.چگونه به صفحه اکسپلور اینستاگرام برویم؟
    با ضربه زدن روی «خرید» ، این فید دارای فیلترهای دسته بندی است تا به کاربران در مرور انواع خاصی از محصولات در اینستاگرام ، از جمله Beauty ، Clothing ، Home Decor و موارد دیگر کمک کند.
    ترفندهای اینستاگرام
    این ویژگی جدید در صفحه اکسپولر، واقعا برای برندها بسیار ارزشمند است .این به مردم کمک می کند مارک ها و محصولات بیشتری را کشف کنند (بر اساس کالاهای دیگری که قبلاً جستجو و خرید کرده اند!)
این مطلب رو هم بخونید  راهنمای استفاده از دستیار گوگل و برنامه جستجوی گوگل در گوشی اندروید و آیفون

صفحه اکسپولر اینستاگرام چگونه کار میکند؟

به طور خلاصه ، صفحه جستجوی اینستاگرام با استفاده از الگوریتم Instagram کار می کند تا از رفتار شما در برنامه ، به ویژه آنچه بیشتر دوست دارید و بیشتر با آن درگیر هستید ، مطلع شود.
اینستاگرام از این دانش برای یافتن پست های مشابه از حساب هایی که هنوز آنها را دنبال نمی کنید استفاده می کند و یک شبکه منظم در صفحه جستجوی اینستاگرام ایجاد می کند که برای شما شخصی شده است.
صفحه جستجوی اینستاگرام بیش از هر زمان دیگر به حساب کاربری و رفتار های هر شخص حساس شده و تا حد زیادی شخصی سازه شده است.
در تصاویر پایین به وضوح میتوانید ببینید چگونه صفحه اکسپولر اینستاگرام برای هر شخص جداگانه شخصی سازی شده و اگر از برند ها و مشاغلی هستید که از اینستاگرام استفاده میکنید، این پلتفرم ویدئو ها و استوری های شما را برای مشتری های جدیدتون در صفحه جستجوی اینستا به نمایش در می اورد.

اکسپلور اینستاگرام چیست
به طور کلی ، الگوریتم اینستاگرام به شدت در پشت صحنه کار می کند تا تقریباً محتوایی را که فکر می کند بیشتر از آن لذت خواهید برد را انتخاب کند و سپس آن را در صفحه سرچ شخصی شما به اشتراک بگذارد تا از محتوای موجود لذت ببرید.

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟
در حالی که TechCrunch گزارش می دهد که الگوریتم اینستاگرام از چندین محرک استفاده می کند ، مانند وضعیت زمانی و موقعیت مکانی در هنگام تعیین اینکه چه چیزی را باید در اکسپولر نشان دهد ، اما این یک لیست جامع از سیگنال ها نیست. TechCrunch برخی از عوامل محرک را نشان می دهد که روی آنچه در صفحه سرچ ظاهر می شود ، تأثیر می گذارد.

  1. دنبال شده ها و لایک های اینستاگرام
    قوی ترین محرک تعیین کننده اینستاگرام که تشخیص میدهد چه چیزی در صفحه جستجوی فرد به نمایش بگذارد ، رفتار شخص در فالو یا لایک کردن محتواهای تولید شده است.
    اگر کاربری تعداد زیادی حساب زیبایی را دنبال میکند و لایک و نظر درباره پست های مربوط به آن را انجام میدهد ، اینستاگرام در صفحه اکسپلور خود پست ها ، فیلم ها ، فیلم های IGTV و استوری های مرتبط با زیبایی را ارائه می دهد . اما فقط از حساب هایی که شخص هنوز آنهارا دنبال نمیکند.
  2. محتوای ویدئو
    عکسهای با کیفیت، هنوز نسبت به متوسط ​​ارسال ویدیوها در اولویت قرار دارند. اما درایوری در انجا وجود دارد که محتواهای ویدئویی زیادی را به نمایش میگذارد. ویدئوها در صفحه اکسپلور اینستاگرام به صورت خودکار پخش می شوند، بنابراین ممکن است بیش از یک تصویر ثابت مورد توجه قرار بگیرند.
  3. استوری های چشم نواز اینستاگرام
    استوری هایی با محتوای ویدئویی یا عناصر متحرک در صفحه سرچ اینستاگرام ترجیح داده میشوند، به همین ترتیب استوری هایی با متن کمتر اما گرافیک های بالاتر مانند گیف و استیکرها هم میتوانند در صفحه اکسپولر اینستاگرام رتبه بهتری داشته باشند.
  4. محتوای ریپوست شده
    اگر هدف اصلی شما ورود به صفحه اکسپلور است، ممکن است بخواهید دوباره در مورد بازنشر مطالب فکر کنید. TechCrunch نشان داد که “انواع خاصی از مطالب مانند بازنشر مجدد پست های دیگران توسط الگوریتم تنزل می یابد”
    در حالی که هنوز می توانید محتوای بازنشر شده را در استراتژی خود بگنجانید ، اگر می خواهید در شبکه صفحه سرچ یک مکان مورد نظر را بدست آورید ، سایر مطالب مانند فیلم ها و استوری های اینستاگرام را در اولویت قرار دهید!

نحوه ورود به صفحه اکسپولر اینستاگرام:

از آنجا که الگوریتم اینستاگرام براساس علایق فردی بنا شده است ، هنگامی که محتوای شما در صفحه اکسپلور ظاهر می شود ، به جای مخاطب تصادفی ، در معرض مخاطبان هدف قرار می گیرید و بیشتر در معرض نوع مشتریانی هست که می خواهید جذب کنید. و بهترین قسمت این اتفاق این است که برای شما هیچ هزینه ای ندارد.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که شروع به فکر استراتژیک کنید که چگونه می توانید محتوای Instagram را که در صفحه Explore ظاهر  کنید.

در اینجا 9 نکته مهم برای بهبود استراتژی محتوای خود و  شانس ورود به صفحه جستجو آورده شده است:

  1. از تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید تا بفهمید چه محتوایی در صفحه خرید اکسپلور اینستا رو بورس است.

    به احتمال زیاد ، برخی از مطالب اینستاگرام شما از قبل در صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شده است! این می تواند به راحتی برای شما اتفاق بیفتد، و شما حتی ممکن است متوجه نشوید که افزایش بیشتر در لایک و فالو از کجا ناشی می شود.
    اما خبر خوب این است که اکنون می توانید دقیقاً بفهمید که چه تعداد افراد با استفاده از Instagram Insights پست های شما را از صفحه سرچ اینستاگرام مشاهده می کنند.
    برای مشاهده تجزیه و تحلیل خود ، به فید اینستاگرام خود بروید و روی دکمه View Insights در زیر پست خود ضربه بزنید. از اینجا می توانید با کشیدن انگشت به سمت بالا معیارهای مختلفو مربوط به عملکرد پست خودتون رو مشاهده کنید.
    در بخش Discovery ، تجزیه و تحلیل برداشت های پست خود را مشاهده خواهید کرد ، در اینجا به معیار “از اکسپولر” نگاهی بیندازید.
    به تصویر زیر از تجزیه پست در صفحه اکسپلور توجه کنید، 600 نمایش از بخش سرچ به دست اومده. 36 درصد از این حساب ها قبلا این پیج رو فالو نداشته اند.صفحه اکسپولر اینستاگرام
    به Instagram Analytics خود توجه کنید تا ببینید چه محتوا بهترین عملکرد را دارد و در صفحه سرچ محتوای موجود خود جذابیت خاصی پیدا می کند ، سپس همان نوع را برای آینده تکثیر یا از آن الهام بگیرید.
    برای مثال ، متوجه شدیم که پست های ویدئویی منجر به تعداد زیادی بازدید از افرادی می شود که قبلا در اینستاگرام مارو دنبال نمی کنند ، بنابراین ما شروع به ایجاد محتوای ویدیویی بیشتری می کنیم تا به ما کمک کند دنبال کنندگان بیشتری در اینستاگرام داشته باشیم.
  2. بهترین زمان ارسال خود را پیدا کنید
    زمانی که نوبت به اشتراک محتوای خودتون در اینستاگرام رو دارین،دو دلیل مهم وجود دارد که باید بدانید بهترین زمان ارسال پست چه زمانی است

    اولاً ، اگر می دانید فالوورهای شما در چه بازه زمانی بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند ، پست های شما با آنلاین شدن آنها برای لایک ، نظر دادن و تعامل با آخرین پست های شما ، جذابیت بیشتری پیدا می کنند.
    تعامل زیاد در پست های شما ، به ویژه پس از ارسال سریع ، به الگوریتم اینستاگرام نشان می دهد که این قسمت از محتوا”ارزشمند” است، و ارزش آن را دارد که در صفحه سرچ قرار گیرد تا دیگران نیز کشف کنند و با آن درگیر شوند.
    افزایش فالوور اینستاگرام
    ثانیا ، اگر می دانید مخاطبان فعلی شما چه زمان بیشترین فعالیت آنلاین را دارند، یک فرصت خوب برای مخاطبان احتمالی شما وجود دارد(انهایی که در صفحه جستجو ممکن است دنبالتون کنند) که از انلاین بودن انها نیز مطلع باشین.
    بنابرین زمانی که فالور های احتمالی شما بیشتر اکتیو هستند در صفحه جستجو با محتوای ارسالی از طرف شما روبرو خواهند شد.بهترین بازه زمانی بازدید اینستاگرام
     طبق تحقیق صورت گرفته بیشترین زمان فعالیت در اینستاگرام بین زمان 9 تا 11 صبح میباشد. البته کسب وکار ها متفاوت هستند و قطعا شما نیاز دارید با تجزیه تحلیل دقیق  زمان اکتیو بودن دنبال کننده هاتون را بدست اورید.
    میخواهید درست حدس بزنید؟ از ابزار (Later (Best Time to Post استفاده کنید. این ابزار 7 پست شمارا با بیشترین بازدهی بالا در ماه  را به شما نشان میدهد.
    ابزار بازدید اینستاگرام

    نحوه گذاشتن عکس در سرچ اینستاگرام
  3. زیبایی را در استوری ها را به رخ بکشید

    با نمایش استوری های شما در اکسپولر اینستاگرام، مهم تر از هر زمان دیگری، باید سبک و زیبایی برند شما در همه مواردی که ارسال میکنید وجود داشته باشد.
    TechCrunch گزارش داد که: “استوری هایی که محتوای آنها بیشتر شبیه پستهای فید معمولی یک سازنده و نمایانگر آنها است ، به احتمال زیاد در سرچ اینستا نشان داده می شوند.”
    این بدین معنی است که شما هر بار که میخواهید استوری را پست کنید باید زیبایی را در استوری خود به وضوح نشان دهیدنحوه ورود به صفحه اکسپولر اینستاگرام
    نکته مهم دیگر هنگام ایجاد استوری برای صفحه جستجو، این است که به ایجاد فیلم های متحرک و پویاتر برای پست های خود فکر کنید.
    اعم ازینکه به برخی استوری ها گیف،جلوه های ویژه و ویدئوهای خاص اضافه میشوند، شما به داشتن  تصاویر و متن های ساکن کمتر و انیمیشن های بیشتر فکر کنید!
  4. محتوای عکسها را برای استوری یا فید خود به فیلم تبدیل کنید.

    نمی توان انکار کرد که به لطف افزودن استوری  و IGTV ، محتوای ویدئویی در مرکز سرچ قرار دارد.
    TechCrunch گزارش می دهد: “فیلم ها از زمان پخش خودکار ویدئوها در صفحه سرچ ، دارای رتبه بالاتری نسبت به عکس ها هستند و جلب توجه بیشتری دارند”
    اما ایجاد محتوای ویدئویی از ابتدا ممکن است وقت گیر باشد و اگر تعداد زیادی عکس عالی دارید ،احتمالا نمی خواهید آنهارا را هدر دهید.
    خوشبختانه چند راه حل برای ایجاد فیلم های پویا در اختیار است که بدون دردسر آنهارا تهیه کنید.
  • ایجاد استاپ موشن از عکسای ثابت
    به جای اینکه تصاویر ثابت رو منتشر کنید میتوانید از عکسای ثابت به صورت استاپ موشن استفاده کنید
    اینستاگرام هنوز این نوع محتوا را به عنوان یک ویدیو ثبت می کند تا بتواند آن را در صفحه سرچ بالاتر نشان دهد.

    برای ایجاد ویدئویی GIF مانند می توانید از Adobe Photoshop برای قرار دادن تصاویر ثابت روی هم استفاده کنید
    اگر نگران کار کردن در فتوشاپ هستید ، می توانید به راحتی با برنامه هایی مانند Life Lapse چیزی مشابه ایجاد کنید.

  • حرکت را به تصاویر ثابت خود اضافه کنید
    حتی یک تغییر ظریف در تصاویر ثابت شما می تواند تفاوت عمده ای در عملکرد پست های شما هم در استوری اینستاگرام ، خبرخوان و هم در صفحه جستجو ایجاد کند.به حرکت ابرهادرویدئو زیرتوجه کنید.

    برنامه enlightpixaloop در این زمینه میتوان کمک حال شما باشد

  • یک عنصر متحرک به یک عکس ثابت اضافه کنید
    میتوانید از عناصر متحرک در پست هایتان استفاده کنید، این کار نه تنها باعث جذابیت پست میشود بلکه اینستاگرام آنرا به عنوان ویدئو تشخیص میدهد.
    برای اینکار تصاویر خودرا در استوری اینستا قرار دهید،  عنصر های لازم را به آن اضافه کرده و در دستگاهتون ذخیره کنید. برای مثل عنصر چشمک زن(twinkle) را در بخش گیف استوری سرچ کرده و به عکس خود اضافه کنید.
  • با استفاده از Stock Video ، پس زمینه ویدئویی متحرک را به تصاویر ثابت اضافه کنید
    اگر می خواهید تصاویر ثابت خود را سطح بندی کرده و به آنها کمک کنید تا به عنوان فیلم در فید شما و در صفحه سرچ اینستاگرام فعالیت کنند ، این گزینه یک ویرایش عکس عالی است.
  • از بومرنگ استفاده کنید یا حلقه های گیف را از عکسای ثابت ایجاد کنید
    علاوه بر بومرنگ اینستا  اگر چندین عکس ثابت عالی دارید که می خواهید به اشتراک بگذارید ، می توانید با استفاده از Adobe Photoshop آنها را به هم نزدیک کنید و یک GIF واقعا ساده ایجاد کنید.
  1. فیلم های کوتاه و جذاب ویژه محصولات خود را، برای فید خود ایجاد کنید
    اگر می خواهید وارد صفحه سرچ اینستاگرام شوید ، وقت آن است که به فکر ایجاد محتوای ویدیویی برای به نمایش گذاشتن محصولات خود باشید!
    اگر ویدئوهای شما کوتاه ، جذاب ، قابل توجه  و در مجموعه ای از تصاویر ثابت دیگر برجسته باشد احتمال اینکه به صفحه سرچ راه پیدا کند زیاد است.
    سعی کنید محصولات خود را با فیلم های ویدیویی سرگرم کننده معرفی کنید که به سرعت مخاطبان جدید شما را مجذوب خود می کند.
  2. شروع به برچسب گذاری(تگ کردن) محصولات در پست های خود کنید تا در کانال خرید ظاهر شوند
    تنها راه برای بدست آوردن فضای مورد نظر این است که از برچسب های کالاهای قابل خرید در همه پست های خود استفاده کنید!
    چگونه فروش بیشتری در اینستاگرام داشته باشیم
    برای کانال خرید در صفحه ایکسپلور اینستا، تنها پست هایی ورود میکنند که از تگ استفاده کرده اند.
    به این ترتیب ، اینستاگرام می تواند یک تجربه خرید یکپارچه را برای همه فراهم کند تا محصولات مورد علاقه خود را مرور کرده و خرید کنند .چگونه در اینستاگرام فالوور خود را افزایش دهیم
  3. برندهای مرتبط را در پست های خود تگ و منشن کنید
    هنگامی که شما در استوری اینستاگرام یا یک پست خبری برندی را تگ میکنید یا از آن نام می برید ، به الگوریتم اینستاگرام علامت می دهید که رابطه ای بین این دو حساب وجود دارد
    معنی این امر این است که وقتی پستی را با برچسب گذاری حساب دیگر به اشتراک می گذارید ، احتمال زیادی وجود دارد که در صفحه explore اینستاگرام ، به کسانی که شمارا دنبال نمیکنند ظاهر شود.
    الگوریتم اینستاگرام می فهمد که رابطه ای بین این دو برند وجود داشته است و تلاش می کند پست را به افرادی نشان دهد که فکر می کند علاقه مند به دیدن آن هستند.افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام
    این یک تاکتیک فوق العاده ساده برای بهبود شانس حضور شما در صفحه اکسپلور و در مقابل مخاطبی است که می دانید بسیار نزدیک به مخاطب هدف شما است.
  4. زمان خود را به ایجاد فیلم های IGTV اختصاص دهید
    با اضافه شدن یک بخش اختصاصی IGTV در صفحه اکسپلور اینستاگرام ، فیلم های شما می توانند در مقابل چشم بسیاری از دنبال کنندگان قرار بگیرند.
    و نکته قابل توجه در مورد IGTV این است که از آنجا که فیلم ها برای بارگذاری در کانال باید بیش از 60 ثانیه باشند ، فرصتی درخشان برای بینندگان جدید است تا شما و برند شما را بشناسند.
    اگر فیلم های با کیفیت عالی IGTV تولید می کنید ، این احتمال وجود دارد که  یک بیننده را  در صفحه اکسپلور اینستا گرام ،به یک دنبال کننده تبدیل کنید.چگونه بازدید پیجمان در اینستاگرام را افزایش دهیم
  5. استفاده از هشتگ های اینستاگرام (به ویژه مارک های خاص)!
    خواه آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید ، قدرت هشتگ را نمی توان انکار کرد.
    پست هایی که حداقل یک هشتگ اینستاگرام دارند به طور متوسط ​​12.6٪ بیشتر از پست های بدون هشتگ تعامل دارند ، بنابراین اگر می خواهید تعداد بیشتری لایک در اینستاگرام به دست آورید و به صفحه اکسپلور راه پیدا کنید، هشتگ ها ضروری است.
    هشتگ ها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا در صفحه اکسپلور سایر افرادی که از هشتگهایی استفاده می کنند و با آنها تعامل دارند ، دیده شوید!
    فراموش نکنید که از هشتگ در پست استوری خود نیز استفاده کنید زیرا این امر واقعاً به شما کمک می کند تا استوری ها بیشتر در معرض نمایش قرار بگیرن.
    دسترسی بیشتر به معنای تعامل بیشتر است ، و تعامل بیشتر بدان معنی است که الگوریتم اینستاگرام فکر می کند این یک محتوای جالب برای به اشتراک گذاشتن با سایر کاربران است.
    اما مهم است که در استفاده از انها استراتژی داشته باشین. به جای استفاده از هشتگ های محبوب اینستا سعی کنید گزینشی عمل کنید، از هشتگ های جذاب که مربوط به کسب و کار شما و مخصوص مخاطبان شما میباشند استفاده کنید.زمان پست گذاشتن در اینستاگرام
  6. از نقل قول ها استفاده کنید.
    یکی از بزرگترین ترندها در تولید محتوای اینستاگرام مربوط به نقل قول هاست
    مردم معمولاً نقل قول ها را به عنوان محتوای پرکننده تصور می کنند – نوعی از مواردی که با تمام شدن ایده های دیگر در اینستاگرام ارسال می کنید، اما واقعیت این است که نقل قول ها به دلایل مختلف استفاده می شوند ، از ایجاد تعامل بیشتر تا تبلیغات خاص.
    در دریایی از فیلم ها و عکس ها ، یک پست نقل قول به خوبی طراحی شده، می تواند در میان مردم برجسته باشد ، و شاید از دیدن آن در صفحه اکسپلور ، متعجب خواهید شد.
  7. در آخر میگیم که اگر میخواید زودتر به موفقیت برسید و وارد اکسپلور اینستاگرام شوید، به ما سفارش تولید محتوا دهید.

آموزش طراحی پست اینستاگرام

نظر و پیشنهاد خود را با ما به اشتراک بگذارید

به نظر شما اکسپلور اینستاگرام چگونه کار میکند؟ معنی اکسپلور در اینستا چیست؟ نظرات خود را برای ما بنویسید. شما میتوانید برای سفارش تولید محتوای اینستاگرام و یا اطلاع از قیمت های تولید محتوای اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن